Antwoorden op de meest voorkomende vragen | FAQ

1Wanneer wordt mijn product verzonden?
Als het product op voorraad is en je besteld het voor 21:00, dan kun je je bestelling het overmorgen al verwachten. Is het product niet op voorraad? Dan kan het tot 14 werkdagen duren, totdat je bestelling bezorgd wordt bij jou. Bekijk daarom altijd op de voorraad status van een product en informeer door het contactformulier in te vullen. Als je producten op zaterdag bestelt, dan worden ze op dinsdag bezorgd omdat PostNL in het weekend geen pakketten ophaalt.
2Kan ik mijn bestelling volgen?
Alle bestellingen kun je gewoon volgen met een track&trace code van PostNL.
3Wat zijn de verzendkosten?
Binnen Nederland: Brievenbuspakket: €4.10 Groot pakket: €6.99 Vanaf €100,- gratis Buitenland: Kleine pakket: €8.99 Groot pakket: €8.99 Vanaf €99,- gratis
4Zijn de vermeldde prijzen inclusief of exclusief BTW?
De prijzen die vermeld worden zijn inclusief BTW.
5Kan ik een bestelling laten verzenden naar een buitenlands adres?
Ja, deze worden met PostNL verzonden. Houd echter wel rekening dat de levering iets langer kan duren dan normaal. Meestal is dat tussen 2 en 3 werkdagen. Vanaf €9,- verzendkosten kunt u het laten leveren naar een buitenlandse adres.
6Is het veilig om te betalen op de webshop?
Tijdens het afhandelen van de betaling maken wij gebruik van een beveiligde SSL internetverbinding. De SSL software zorgt ervoor dat de betalingsinformatie versleuteld over het internet wordt verstuurd. Je herkent de veilige verbinding aan de groen gekleurde browserbalk en het slotje rechts bovenin naast de browserbalk. Het is dus inderdaad veilig om te betalen op onze webshop.
7Hoe kan ik een product retourneren?
Wij doen er alles aan om je zo perfect mogelijk van dienst te zijn. Binnen 14 dagen kun je jouw product retourneren in de originele staat zonder beschadigingen d.w.z dat het pakket NIET GEOPEND MAG ZIJN!

Voor het retourneren van het product ben je wel zelf verantwoordelijk van het product en de kosten die hiervoor gemaakt worden.

Eenvoudig retourneren in 3 stappen:

Stap 1: Vul het retourformulier in. Download hier het retourformulier en vul het volledig in.

Stap 2: Stuur de bestelling op. Stuur de producten samen met het ingevulde retourformulier op naar het adres op het retourformulier. Zorg dat je het pakketje voorziet van een Track en Trace code. Als zender ben je namelijk zelf verantwoordelijk en wij willen niet dat er misverstanden ontstaan.

Stap 3: Ontvang het aankoopbedrag op je bankrekening via Digiwallet.

Heb je vragen? Of heb je hulp nodig? Dan kan je ons mailen op:

info [at] theherbsfactory [.] nl

Wil je een bestelling annuleren? Doe dit voor 16:00!


Kruiden bewaren & houdbaarheid

1Wat is de beste manier om mijn kruiden te bewaren?
Luchtdichte glazen potten of plastic bakken zijn ideale hulpmiddelen om kruiden te bewaren.
2Hoelang zijn gedroogde kruiden houdbaar?
Vermalen kruiden: 2 tot 3 jaar. Hele kruiden zijn circa 4 jaar houdbaar. Indien de kruiden lucht- en hittevrij bewaard worden kunnen ze zelfs langer gebruikt worden. Je kan ze het beter weggooien als de kruiden aan elkaar zijn geklonterd.
3Zijn de kruiden glutenvrij?
Ja.
4Zijn de kruiden vegan?
Ja, onze kruiden zijn veganistisch, evenals de capsules.
5Waar kan ik meer lezen over de gebruikswijze?
We doen ons best om jou te voorzien van alle informatie over de kruid, dosering en gebruikerswijze. Dit staat altijd vermeld op de desbetreffende pagina. Soms kan het voorkomen dat extra informatie (zoals folders of extra uitleg) wordt meegestuurd in het pakket zelf.
6Hoe snel merk ik iets van de kruiden?
Dat hangt per persoon en per kruid af. Meestal gebruik je kruiden 6 tot 8 weken en bij chronische ziekten soms jaren of altijd. Dit ligt aan de klachten, het herstellend vermogen en de mate van discipline van de persoon.
7Ik wil graag een face-to-face behandeling of consult
Mocht je liever grondig te werk gaan om jouw mentale en fysieke gesteldheid te verbeteren, kun je ons een mail sturen. Deze behandelingen zijn geschikt voor vrouwen en kinderen, helaas geen mannen.